|
Post by BurningWicky on Mar 6, 2013 10:51:36 GMT -1
Je zit op een onbewoond eiland en...
Je bent gestrand op een onbewoond eiland net als robinson crusoe en je loopt over het strand en je vind een voorwerp!, wat is dan dat voorwerp?? wat zou je dan graag!! willen vinden en waarom??
(voorwerp mag maar 1 keer genoemd worden)
|
|
|
Post by BurningWicky on Mar 7, 2013 2:24:50 GMT -1
ik zou graag een mes willen vinden, kan je bamboe hakken voor een speer of onderdak, een kokosnootje open maken en zo..
een mes lijkt me wel erg handig!! wat zou jij dan graaaag! willen vinden?
(mes mag niet meer gezegd worden)
|
|
|
Post by ronald29 on Mar 9, 2013 2:13:51 GMT -1
wat ik graag wil vinden vuurstenen met vuurstenen kan je vuurmaken om je eigen warm te houden das ook wel handig
|
|
|
Post by BurningWicky on Mar 9, 2013 2:20:38 GMT -1
wat ik graag wil vinden vuurstenen met vuurstenen kan je vuurmaken om je eigen warm te houden das ook wel handig ja! goeie!! vuurstenen!! kan je wat bakken en warmte.. dus we hebben: * mes *vuursteken wat nog meer....
|
|
|
Post by zippyfun on Mar 9, 2013 4:54:02 GMT -1
Een goeie fles rum, om te vergeten wat voor een paniebele situatie je in bent beland... al is t maar voor even. Ik zou zelfs durven stellen dat ik genoegen zou nemen met een fles rum, maar niet een halve fles.. nee nee.
anders, misschien een spiegel ofzo om voorbijgaande schepen mee te sijnen? welk zelfbewust eigentijds onbewoond eiland heeft tegenwoordig geen schepen meer die onbewust langsvoeren.
|
|
|
Post by kingamax on Mar 9, 2013 10:26:37 GMT -1
een laptop met internet toegang
kan ik in alle rust lekker lvlen
en wordt ik niet gestoord met doe dit of doe dat
|
|
|
Post by BurningWicky on Mar 9, 2013 11:44:03 GMT -1
Een goeie fles rum, om te vergeten wat voor een paniebele situatie je in bent beland... al is t maar voor even. Ik zou zelfs durven stellen dat ik genoegen zou nemen met een fles rum, maar niet een halve fles.. nee nee. anders, misschien een spiegel ofzo om voorbijgaande schepen mee te sijnen? welk zelfbewust eigentijds onbewoond eiland heeft tegenwoordig geen schepen meer die onbewust langsvoeren. nee 1 item "een goede fles rum" is niet eens slecht, kan ontsmetten en de fles gebruiken voor water in te bewaren.. dus we hebben: * mes. *vuursteken. * goede fles rum. wat nog meer
|
|
|
Post by BurningWicky on Mar 9, 2013 11:44:43 GMT -1
een laptop met internet toegang kan ik in alle rust lekker lvlen en wordt ik niet gestoord met doe dit of doe dat ;D ... flauw!
|
|
|
Post by sleuteltje on Mar 10, 2013 10:42:36 GMT -1
een bootje ^^
|
|
|
Post by BurningWicky on Mar 10, 2013 10:44:40 GMT -1
zonder peddle of motor.. 1 ding... ;D
|
|
|
Post by sleuteltje on Mar 10, 2013 11:10:35 GMT -1
zonder peddled of motor.. 1 ding... ;D met de handen is terwijl goeie arm training XD
|
|
|
Post by BurningWicky on Mar 10, 2013 11:16:40 GMT -1
zonder peddled of motor.. 1 ding... ;D met de handen is terwijl goeie arm training XD lekker hapje voor als jaws langs komt ;D
|
|
|
Post by sylfo29nymphaea88 on Mar 11, 2013 20:09:21 GMT -1
uuhhmmm... een kuuroord wat verlaten is... maar pas een maand daarvoor om een voor mij veilige reden... en alles is toevallig nog helemaal goed daar... eten drinken en alles zou lekker zijn toch nymph
|
|
|
Post by BurningWicky on Mar 11, 2013 21:50:12 GMT -1
uuhhmmm... een kuuroord wat verlaten is... maar pas een maand daarvoor om een voor mij veilige reden... en alles is toevallig nog helemaal goed daar... eten drinken en alles zou lekker zijn toch nymph een kuuroord is geen voorwerp wat je op het strand vind...
|
|
|
Post by sylfo29nymphaea88 on Mar 19, 2013 19:49:50 GMT -1
nee ik wil het bord op het strand vinden waarop staat dat er een kuuroord op het nu verlaten eiland zit het kuuroord vind ik pas na het ene voorwerp nymph
|
|