|
Post by BurningWicky on Mar 1, 2013 17:10:07 GMT -1
Borsten als wapen
De 33-jarige vrouw werd door haar vriend beschuldigd van doodslag. Na de aanval met haar borsten zou de vrouw hebben geprobeerd om de man met haar handen te wurgen. "Ik stond doodsangsten uit," aldus de man tijdens het proces donderdag. De beschuldigde vrouw was niet aanwezig omdat ze daar geestelijk niet toe in staat zou zijn. Volgens haar advocaten is de vrouw psychisch gestoord. De zaak werd uiteindelijk geseponeerd omdat de man geen blijvend letsel heeft opgelopen. Haar ex-vriend is blij met de uitkomst. "Ik hield van haar met heel mijn hart. Een straf was niet op zijn plaats geweest, ze heeft gewoon hulp nodig," aldus de man in Duitse media.
(uit de telegraaf van 1-3-13)
|
|
|
Post by ronald29 on Mar 1, 2013 17:48:01 GMT -1
hahahaha vrouwen krijgen alles voor elkaar ook he hahaha ;D
|
|
|
Post by BurningWicky on Mar 1, 2013 18:18:23 GMT -1
hahahaha vrouwen krijgen alles voor elkaar ook he hahaha ;D er zijn slechtere manieren die ik kan bedenken om dood tegaan ;D
|
|
|
Post by kingamax on Mar 2, 2013 1:52:27 GMT -1
kom maar op met die dddddd
|
|
|
Post by BurningWicky on Mar 2, 2013 2:16:05 GMT -1
kom maar op met die dddddd weet je dat zeker?
|
|
|
Post by kingamax on Mar 2, 2013 23:00:52 GMT -1
als het regent heb je een schuil plek haha en deze filmpjes ken ik al
|
|
|
Post by BurningWicky on Mar 3, 2013 0:16:02 GMT -1
als het regent heb je een schuil plek haha en deze filmpjes ken ik al dat moet toch pijn doen , kan me niwet voorstellen dat dat geen pijn doet ze heeft vast wel blauwe plekken en zo, alleen al naar kijken is pijnelijk
|
|
|
Post by ronald29 on Mar 9, 2013 2:16:26 GMT -1
ze heeft gwn stevige borsten die kunnen wel wat hebbe hahahaha ;D
|
|
|
Post by BurningWicky on Mar 11, 2013 2:51:43 GMT -1
ze heeft gwn stevige borsten die kunnen wel wat hebbe hahahaha ;D zeg maar gerust eelt op haar borsten ;D
|
|