|
Post by BurningWicky on Mar 2, 2013 4:01:53 GMT -1
nieuwe manier van wildy lureiemand probeerde me vandaag op een nieuwe manier naar de wildy te lokken, deze manier was geraffineerd dus let goed op. de truuk werkt als volgt, er komt iemand naar je toe die vraagt of jij hem wil helpen met wat xp te verdienen, als je ja zegt dan zegt hij ik doe tele other op ons (lunar spell tele other fish guild) ik heb er maar 20 (of zo iets nodig) om naar het volgende level te gaan, hij begint vervolgens tele other op jou en hem tecasten en dan kom je bij de fish guild ingang (en hij ook) dan zegt hij maak je geen zorgen ik zal het snel doen zo dat ik je tijd niet verspil vervolgens gaat hij idd snel tewerk en jij dus ook je houd je muis op de accept tele other knopje en klikt lekker verder en ja 1 na de andere kom je voor te fishing guild ingang en dan als hij en jij lekker bezig zijn gooit hij er een Tele Group Ice Plateau er tussen door die teleport je naar de wilderness .. het is dat ik niet dom ben en wakker en steeds goed opletten anders was ik (met hem) in wildy beland en had hij daar hoogst waarschijnelijk een paar vriendjes klaar staan om het slachtoffer (ik dus in dit geval) in elkaar te meppen.. een zeer slimme en geraffineerde truuk je bent gewaarschuwd!!
|
|
|
Post by kingamax on Mar 2, 2013 10:39:29 GMT -1
dit is zeker een nieuwe slimme manier van iemand de wildy inlokken om dan aldaar met zijn vrienden een speler te pakken te nemen
thx voor deze info
|
|
|
Post by BurningWicky on Mar 2, 2013 17:37:34 GMT -1
dit is zeker een nieuwe slimme manier van iemand de wildy inlokken om dan aldaar met zijn vrienden een speler te pakken te nemen thx voor deze info geen probleem het was leuk geprobeert maar zodra hij de wildy tele other group op me caste trapte ik er bijna in aangezien ik snel alles wilde doen en gewoon bleef klikken op me scherm nu trekt me phat toch al gekkemensen aan dus jullie zullen daar waarschijnelijk niet zo snel mee temaken krijgen, tenzei je veel waardevolle spullen bij je draagt,. de eerste keer dat hij dat deed drukte ik decline toen zei hij al tegen me hij je teleporteerde niet mee, ik zei dat hoeft ook niet want je krijgt al xp voor op me caste toen kwam hij al met een zwak smoesje "nee dan krijg ik niet de volle mep" dat vond ik al verdacht, natuurlijk heb ik hem meteen gereport voor scamming/luring ik weet zeker dat jagex de laatste 60 sec in chat en akties ziet..
|
|