Post by BurningWicky on Feb 22, 2013 23:43:14 GMT -1
Forum veranderingen
ik heb een tweede forum skin gemaakt in zwart/rode uitvoering, tevens moest ik dan natuurlijk sommige dingen aanpassen en of opnieuw maken, de oude witte/blauwe forum skin kan nog steeds gebruikt worden door je profile aan te passen (boven aan je scherm)
1. er is een nieuwe grote banner top van forum, ik vind hem erg mooi (heeft wat tijd gekost in jat/plak/knip werk maar ik vind hem wel aardig, misschien nog wat text onder de clan naam maar ik wil graag jullie feedback goede of slechte (lees de banner topic in de "klets maar raak" categorie).
2. ik heb een nieuwe message systeem gemaakt en knopjes (inbox en new message) gemaakt en de forum code aangepast om de grote nieuwe top banner de ruimte te geven, als je nu links boven op [inbox] drukt dan schuift hij open met je message opties, ik heb een animatie gemaakt dat als je een bericht onvangt het knipje groen begint te branden/ knipperen.
3. als je niet ingelogged bent op ons forum dan verschijnt er een nieuwe 2de banner onde de grote top banner die gasten vriendelijk verwelkomt (druk maar een logout rechts boven aan dan zie je hem), deze text kan ook aangepast worden (wat jullie willen) maar ik vond hem zo wel even aardig. ;D
ook heb ik (als je wederom niet ben ingelogged op ons forum) het register knopje (boven aan het scherm) veranderd en er een kleine animatie van gemaakt (kun je alleen zien als je logout drukt rechts boven aan scherm)
4. als je nu links op het forum kijkt zie je de clan 2 logo, de doodskop met de zwaarden en de drakenkop met zwaard in zijn kop, als je alles in een categorie hebt gelezen zie je de doodskop, heeft iemand een nieuwe "thread" gemaakt dan verschijnt de draken kop.
5. de forum kleuren en de forum text kleur, achter grond kleur en radiants zijn helemaal op elkaar afgestemt,
6. ik heb nog een paar extra boards gemaakt aangezien niemand met een suggestie kwam voor een nieuwe heb ik een runescape board er bij gemaakt, een vragen board voor die gene die maar een vraag heeft over ons forum. en een fusion word lid bord, en een fusion staff mededelingen bord..
7. zo veel mogelijk alles in het nederlands gemaakt/geschreven.
8. er is een nieuw knopje (rechts boven aan het scherm) die laat zien in groen dat je betn ingelogged op ons forum en in rood re naast logout (was allemaal wit) ook zie je naast "your logged in" een kleine animatie.
9. Forum leden rangen
forum leden die posts maken verdienen automatisch een forum rang, de meer posts een member maakt de hoger zijn/haar forum rang word, DFC forum/boards heeft de volgende rangen voor forum leden.
Supreme Holy Being - 8 crowns - 2500 posts
Devine One - 8 crowns - 2250 posts
Emperor - Empress - 7 crowns - 2000 posts
King - Queen - 7 crowns - 1750 posts
Grand Duke - Grand Duchess - 6 crowns - 1500 posts
Viceroy & Vicereine - 6 crowns - 1250 posts
Archduke - Archduchess - 5 crowns - 1000 posts
Infante - Infanta - 5 crowns - 900 posts
Prince - Princess - 5 crowns - 800 posts
Duke - Duchess - 4 crowns - 700 posts
Marquis - Marquise - 4 crowns - 600 posts
Count - Countess - 4 crowns - 500 posts
Viscount - Viscountess - 3 crowns - 400 posts
Baron - Baroness - 3 crowns - 300 posts
Baronet - Baronetess - 3 crowns - 200 posts
Knight - Dame - 2 crowns - 100 posts
Noble - 2 crowns - 50 posts
Loyal Citizen - 2 crowns - 20 posts
Citizen - 1 crown 10 posts
Farmer - 1 crown - 2 posts
Slave - 1 crown - 0 posts
de groene meter aan de linker kant van het scherm onder je avatar en karma geeft aan hoe veel posts je nog moet maken voor je de volgende forum rang .
staff forum leden hebben een rang die niet stijgt maar de post count word wel opgetelt.
9a. rang icoontjes
rang icoontjes (boven avatar)
leden hebben nu een witte phat icoontje.
administrators een gouden phat icoontje.
er kunnen nog meedere gemaakt worden voor zogenaamde forum groepen, sommige delen van het forum kunnen afgesloten worden
king amax is het voorbeeld, ik heb een nieuwe leden groep gemaakt genaamd "Dark Fusion Member" klik op de link hier beneden dan zie je zijn profile.
darkfusion.boards.net/index.cgi?action=viewprofile&user=kingamax
op dit moment kunnen alleen 3 mensen in de DF deel van het forum komen (de dark fusion lounge)
* Ron = omdat hij admin status heeft (grijze naam)
* king amax = omdat hij Dark Fusion Member status heeft (oranje naam)
* ik zelf dan natuurlijk (grijze naam)
(gewone leden hebben een rode naam)
Als je iemand anders ook de status van member wil geven moet je ron of mij zelf vragen of je ook in de member groep geplaatst mag worden?
king amax voorbeeld heeft 8 groenen phats geloof ik, maar ik kan voor gewoon lid natuurlijk 5 of 4 of 3 of X aantal doen afhangkelijk van zijn/haar status in de clan. (wederom feedback nodig van DF staff)
Ron
als je een clan lid de clan status hier op het forum wil geven dan:
1) druk op zijn/haar naam.
2) boven aan staat [modify profile] (zo als je eigen profile).
3 scroll naar beneden in zijn/haar profile, onder admin functions verander de [member group] naar "Dark Fusion Member"
scroll nog iets naar beneden druk [modify profile].
zo kun je ook ander de admin of globle moderator status of elke andere status geven die je wil.
Nu als iemand niet online is kun je altijd de [members] optie boven aan het scherm gebruiken, die laat je de forum leden lijst zien.
druk op [members] zoek syl in de lijst en maak hem/haar een een "dark Fusion Member" hier op forum (of admin status natuurlijk wat je wil)
** graag wat feedback over alles ** **