|
Post by kingamax on Mar 12, 2013 17:24:32 GMT -1
heya medeclanners ik zal jullie een verhaaltje vertellen en aan het eind mogen jullie mij een antwoord geven/posten mijn wekker loopt af , ik word wakker en zet hem uit geeeuuwww het is alweer ochtend ik stap onder de douche en word lekker wakker ervan droog mij af ,kleed mij aan en loop naar de keuken daar zet ik de koffiezetter aan ik pak het brood uit de trommel en maak mn brood voor de dag klaar en stop het inmn lunchbox drink mn koffie op ,en ga naar mijn werk mijn werk voor vandaag is buschauffeur en wel in de spitsuurdienst ik meld mij in de garage ,en krijg een bus toegewezen tank de bus vol met brandstof ,en kijk of de bus schoon is ik rijd naar het begin punt en begin aan mn rit er stappen gelijk 10 mensen in bij de volgende halte stappen er 13mensen in ik rijd door en hup weer een halte vol met mensen en 5stappen eruit en 15 stappen er in in no time is mijn bus gevuld met halfslaperige mensen die op weg zijn naar hun werk of school de passagiers stappen in en uit op het eindpunt stappen de overgebleven passagiers uit mijn vraag is nu hoe heet de buschauffeur ?
|
|
|
Post by ronald29 on Mar 12, 2013 18:28:52 GMT -1
buschauffeur ;D
|
|
|
Post by sylfo29nymphaea88 on Mar 19, 2013 20:01:27 GMT -1
hoe kun je nou je eigen naam vergeten King Amax
|
|