|
Post by arcanedreams on Mar 20, 2013 10:40:46 GMT -1
Hoi allemaal, Ik ben nieuw zoals jullie weten en ik ben een echte horror liefhebber of jah eigenlijk een filmliefhebber of zoals ik het noem een cinefiel ><. Films die ik al heb gezien: - Silent Hill 2 - Sinister - Insidious - It - Oz The Great and The Powerful - Jack the Giant Slayer - Cloud Atlas - enz... Films die ik wil zien: - Silent Hill - The Last Stand - The Happening - enzz.... Deze thread heb ik gemaakt om jullie meningen te vragen over films en om filmsuggesties te geven, en voor als jullie vragen hebben over de films die ik al heb gezien .
|
|
|
Post by BurningWicky on Mar 20, 2013 16:16:55 GMT -1
Hoi allemaal, Ik ben nieuw zoals jullie weten en ik ben een echte horror liefhebber of jah eigenlijk een filmliefhebber of zoals ik het noem een cinefiel ><. Films die ik al heb gezien: - Silent Hill 2 - Sinister - Insidious - It - Oz The Great and The Powerful - Jack the Giant Slayer - Cloud Atlas - enz.... ja ja ja oudje, ja (lang) vette film net gezien heb ik cam van gezien was te slecht was een super film maar 2 keer kijken ;D jij bent een horror film gek ;D ik zit te wachten op robocop 2 en de 2de deel van lord of the rings
|
|